Problemy z dostarczaniem

Jeśli dostawa Twojego zamówienia trwa dłużej niż 7 dni, sprawdź informacje, które wysłałeś w swojej skrzynce pocztowej:

1) Sprawdzić potwierdzenie zamówienia, jeśli poprawnie wpisałeś telefon kontaktowy. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia, sprawdź skrzynkę zbiorczą i spam, lub skontaktuj się z naszą infolinią.

2) Sprawdź, proszę, czy została dostarczona wiadomość o wysłaniu zamówienia, w którym wyślemy link śledzenia i numer paczki. Link śledzący staje się operacyjny dopiero po fizycznym przejęciu paczki przez przewoźnika. Jeśli nie otrzymałeś e-maila, najwyraźniej jeszcze zamówienie z jakiegoś powodu nie było wysłane. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

3) Jeśli już wysłałeś swoje zamówienie, możesz użyć numeru paczki i linku śledzenia, aby dowiedzieć się, gdzie aktualnie znajduje się przesyłka. W sprawie wysyłki, zmiany adresu lub terminu dostawy prosimy o kontakt z przewoźnikiem.

4) Jeśli przewoźnik zgubił paczkę lub dostarczył uszkodzony, prosimy o kontakt z nami.


Śledzenie przesyłki

Paczkomaty https://inpost.pl/sledzenie-przesylek/
Poczta Polska https://emonitoring.poczta-polska.pl/
DPD Kurier https://mojapaczka.dpd.com.pl/
InPost Kurier https://inpost.pl/sledzenie-przesylek/

Ten sklep internetowy przechowuje pliki cookie, które pomagają mu prawidłowo działać. Korzystając z naszych usług, wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.

Nie zezwalaj na pliki cookieZezwól na wszystko