Problemy z dostarczaniem
Jeśli dostawa Twojego zamówienia trwa dłużej niż 7 dni, sprawdź informacje, które wysłałeś w swojej skrzynce pocztowej:
1) Sprawdzić potwierdzenie zamówienia, jeśli poprawnie wpisałeś telefon kontaktowy. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia, sprawdź skrzynkę zbiorczą i spam, lub skontaktuj się z naszą infolinią.
2) Sprawdź, proszę, czy została dostarczona wiadomość o wysłaniu zamówienia, w którym wyślemy link śledzenia i numer paczki. Link śledzący staje się operacyjny dopiero po fizycznym przejęciu paczki przez przewoźnika. Jeśli nie otrzymałeś e-maila, najwyraźniej jeszcze zamówienie z jakiegoś powodu nie było wysłane. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
3) Jeśli już wysłałeś swoje zamówienie, możesz użyć numeru paczki i linku śledzenia, aby dowiedzieć się, gdzie aktualnie znajduje się przesyłka. W sprawie wysyłki, zmiany adresu lub terminu dostawy prosimy o kontakt z przewoźnikiem.
4) Jeśli przewoźnik zgubił paczkę lub dostarczył uszkodzony, prosimy o kontakt z nami.
Śledzenie przesyłki
Paczkomaty | https://inpost.pl/sledzenie-przesylek/ |
Poczta Polska | https://emonitoring.poczta-polska.pl/ |
DPD Kurier | https://mojapaczka.dpd.com.pl/ |
InPost Kurier | https://inpost.pl/sledzenie-przesylek/ |